Mi INGYEN dolgozunk Önnek beszerzési ügynökségként!

– Ön is járt már úgy, hogy nem tudta mit , honnét, mennyiért szerezzen be?

– Biztosan volt olyan eset is, hogy műszakilag nem a megfelelő anyagot rendelték a technológiájukhoz?

– Minőségi problémák adódtak, de nem igazán tudja mi lehet az oka?

– Árban nem megfelelő a csomagolóanyag, esetleg a csomagológép, amit jelenleg használnak?

– Egy új fejlesztés kapcsán szüksége lett volna tanácsra, milyen anyagot, technológiát használjon?

Segítünk eligazodni!

Beszerzési ügynökségként olyan folyamatokat kezelünk, ami zavar mentessé teszi az Ön tevékenységét. Csak meg kell adnia a szükséges adatokat, és Ön koncentrálhat az üzleti folyamatokra, mi pedig elvégezzük a háttérmunkát. Átvesszük Öntől a beszerzésekre vonatkozó jelenlegi adatokat (melyeket bizalmasan kezelünk a továbbiakban), elemezzük azokat, és összehasonlítjuk a saját kínálatunkban szereplő szállítók ajánlataival.

Ha nincs olyan anyag aktuálisan a kínálatunkban, amelyre Önnek szüksége van, akkor megkeressük a legmegfelelőbb szállítót az Ön igényeinek! Ön továbbra is ellenőrizheti a szerződéseit, sőt minden információt megkaphat ezekről a folyamatokról, kiválasztva azt ami fontos az Ön számára. Mindezek által potenciális megtakarítások érhetőek el, hiszen a folyamatok optimalizálva lesznek, és jelentős költségektől szabadulhat meg.

 

A folyamat indításaként, mindig azt szoktuk javasolni, hogy néhány anyag, vagy termékcsoport legyen a kezdő lépés, és csak ha megfelel Önnek ez a konstrukció, akkor legyen teljeskörűen a csomagolóanyag gazdálkodás átadva a részünkre.

Milyen paramétereket fontos figyelni?

– a beszerzendő anyag műszaki adatait

– szállítási, fizetési feltételeket

– árakat, kedvezményrendszert

– egyéb járulékos költségeket (pl. az árukezeléshez, törvényi szabályozáshoz kapcsolódó egyéb költségek)

Milyen folyamatokban szoktunk résztvenni?

– rendelés felvétel és továbbítás

– lokális készletfigyelés ha szükséges

– min. készletet, értékesítési előrejelzés

– reklamációk ügyintézése, esetlegesen minőségellenőrzési feladatok

– számlakezelések

A beszerzési ügynökséget szállítói partnerei díjazzák, mert az Ő oldalukon nem merülnek fel az eladással kapcsolatos költségek (létszám, infrastuktúra, eszközök, gépjárművek, stb.), így Ön választhat, hogy a teljesen ingyenes szolgáltatást részesíti előnyben, vagy szeretné, ha a menedzselési részt is mi végeznénk. Ekkor egy csekély díj ellenében azt is el tudjuk látni!

– Növelheti profitját velünk!!

– Csökkentheti aktuális költségeit!

– Mi INGYEN dolgozunk Önnek beszerzési ügynökségként!

– A leendő szállítási szerződések számos jelentős előnnyel járnak.

– Analizáljuk a teljes beszerzési folyamatát

– Javaslatot teszünk a legmegfelelőbb megoldásokra